2010年9月30日木曜日

Museo Guggenheim Bilbao



This museum is one of the biggest reason why I came here,Bilbao.



I could see a lot of dogs in Bilbao, but he is the king of Perro(dog)!!!






looks like i'm in the different world,


but just because i took it in front of this art.
what a shiny surface!


this is also my favorite.



But most important things i saw were inside of the museum, i couldn't take pictures though......sigh......



Anish Kapoor. he is the man!!!!lol

i hadn't seen such a amazing,,,,,(i mean,,,different from the others) thing in my life before i went up to 2nd floor of the museum!!!!

Since it's quite difficult to explain, im not gonna tell about detail.
But honestly, i was like an ignorant monkey in the film ”2001 space odyssey".

pls google this name, Anish Kapoor and you will come across something interesting!!!






in the night,,,,,,,



we were chatting about Spanish art and modern art,
and difference between Spain and Japan.

AM 2:00!!!!!!! Dios mio!!!!


anyway,

what a inspiring day today!!!

i was wowing all the day today!!!lol

tengo sueno~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!!!


2 件のコメント:

  1. ”僕新しい彼氏ができた”
    って嬉しそうなそうくんの夢を見たよ。
    黒髪のちょっとナードな外国人でした。
    マテ男じゃなかったよ〜
    彼とダニに言ったら大笑いしてたっけ笑

    フローレンスで再会なるか、
    マテ男も大きな決断を前にして悩んでいます。

    返信削除
  2. えぇーーーーーーーー!!!
    正夢率0%な夢です!!!!!   と願います。。。。。。。。笑

    待て男は僕がロンドンにいたときから悩んでましたね、、

    今回は彼一日しかフローレンスに滞在しないみたいなので、行かない事にしました。

    LondonのNight lifeをとるか、Italyのいいポシションをとるか、、、、

    性格上、、、、、、、、、、笑

    返信削除